zaterdag 20 november 2010

Hoe ziet mijn toekomst eruit? - Judi Hall

Hoe ziet mijn toekomst eruit? - Judi Hall

30 orakels voorspellen wat u kunt verwachten op het gebied van financiën, gezondheid, succes en liefde

boek met zachte kaft, The House of Books, 2001, 192 blz, er ontbreekt een stukje van de voorkaft (zie foto), verder in zeer goede staat

Zal ik geliefd, gelukkig, rijk, succesvol en tevreden worden? Wanneer kan ik het beste trouwen, een huis kopen of een kind krijgen? Moet ik van baan veranderen of beleggen? Wat u ook over uw toekomst wilt weten, het antwoord vindt u hier. De meest gestelde vragen over de toekomst stan in dit boek, plus meer dan 30 systemen waarmee u zelf antwoord op die vragen kunt vinden. U hebt er geen speciale hulpmiddelen bij nodig: wat niet bij dit boek zit - dobbelstenen, speelkaarten of dominostenen - vindt u meestal wel ergens in huis of kunt u makkelijk zelf maken. U ontdekt niet alleen hoe geluk, toeval en het lot uw leven beïnvloeden, maar ook hoe u deze in uw voordeel kunt aanwenden. westerse astrologie - Chinese astrologie - numerologie - handlezen - geluksalfabet - runen - I Tjing - geomantiek - de hand van Fatima - het rad van fortuin - het vierkant van 36 - liefdesstippen - Egyptische kleitabletten - kaarten - dobbelstenen - dominostenen - ...

esoterie spiritualiteit 20/11

bezoek ook ons webwinkeltje op http://nl.kapaza.be/schatjesopzolder

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten