woensdag 6 januari 2010

Katharina


Ik stam af van een lange rij kaartlegsters langs moederszijde.
Mijn stamboom gaat met zekerheid terug tot begin 19de
eeuw.

Ik ben reeds 17 jaar bezig met kaartlezingen en gebruik
daarvoor vooral de Tarot-, Lenormand- en Zigeunerkaarten.

Mijn gaven beperken zich niet alleen tot het lezen van kaarten, ik lees ook mensen en foto’s.
U kan bij mij terecht voor: vragen over relaties, sexualiteit, werk, geld, verhuizen (aankoop en verkoop van een huis),  persoonlijkheid, ...

Vindt u, uw vraag niet onmiddellijk terug in deze opsomming aarzel niet om mij te
bellen.


De kaarten helpen mij om uw verleden, heden en toekomst een plaats te geven binnen het grotere geheel.  Daardoor kan ik u inzicht in en verduidelijking over uw prangende vragen verschaffen.

GSM:   0471/47.67.77




Geen opmerkingen:

Een reactie posten